شنبه, 8 ارديبهشت 1403
Slogan
  • ساعت : ۱۲:۲۸
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۱۰/۲۸ 
  • تعداد بازدید : 222
  • کد خبر : ۲۷۵۱۸
در یكصد و چهل و دومین جلسه شورای مدیران موسسه؛ بر تحلیل وضعیت موجود آموزش در بخش كشاورزی و ترمیم هرم سنی كشاورزان تأكید شد

در یکصد و چهل و دومین جلسه شورای مدیران موسسه؛

بر تحلیل وضعیت موجود آموزش در بخش کشاورزی و ترمیم هرم سنی کشاورزان تأکید شد

                                                                                                                                                                                             

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی، ابراهیمی رییس موسسه در یکصد و چهل و دومین نشست شورای مدیران بر تحلیل وضعیت موجود آموزش کشاورزی کشور و ترمیم هرم سنی کشاورزان و همچنین جلوگیری از همپوشانی فعالیت ها و به حداقل رساندن هزینه ها تأکید کرد.

img_6404.jpg

معاون آموزش و ترویج کشاورزی سازمان تات با اشاره به بازدید از خوزستان و مرکز آموزش زسول اکرم (ص) دامغان، تأکید کرد: ظرفیت بی نظیری مراکز ما دارند که باید به درستی در راستای تحقق برنامه های آموزشی از این پتانسل ها استفاده شود.

 وی با بیان اینکه تلاش ما بر ایجاد منابع بیشتر است، اظهار کرد: اما باتوجه به شرایط مالی کشور، مدیریت منابع در اختیار باید به شکل بهینه باشد و با کم کردن همپوشانی ماموریت ها و وظایف و بالا بردن کیفیت کارها نسبت به کمیت، منابع مالی در اختیار را در سطح ستاد و استانها به درستی مدیریت کنیم.

ابراهیمی با اشاره به به نزدیک شدن پایان سال، از دفاتر خواست ضمن ارزیابی دقیق فعالیت استان ها و مراکز زیرمجموعه، نظارت درست بر نحوه هزینه کردن منابع در طول سال را داشته باشند و با مأموریت ها و فعالیت هایی موافقت شود که باعث تصمیم گیری و تصمیم سازی صحیح خواهد شد. همچنین دقت نظر در بحث مصرف بیت المال نیز خط قرمز مجموعه است و باید حتما رعایت شود.

 

img_6410.jpg

ابراهیمی در ادامه مباحثی را در خصوص ارتقاء جایگاه سازمانی آموزش و ترویج، نیازسنجی آموزش کارکنان، تفاهم نامه آموزش نیروهای مسلح، تفاهم نامه با بیمه محصولات کشاورزی، پیگیری مباحث مربوط به گردهمایی معاونین آموزشی، بحث مرغ سایز با همکاری سازمان اتکا، برخی مسائل مربوط به اداری و مالی، رفع نواقص برنامه اپلیکیشن تاک، برگزاری نمایشگاه توانمندی زنان روستایی و عشایری، کاروان ترویج الگوی کشت ملی، تمدید قرارداد برنامه تلویزیونی رویش، گرامیداشت ایام ولادت حضرت علی (ع) و ... را مطرح نمود.

در پایان این نشست، درخصوص برنامه هفتم توسعه و حمایت مجلس از برنامه های آموزشی ترویجی بخش کشاورزی و استفاده از ظرفیت مراکز استانها در تدوین استانداردهای آموزشی  مباحثی مطرح شد.

img_6412.jpg 

 

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0