پنج‌شنبه, 6 ارديبهشت 1403
Slogan
  • ساعت : ۱۳:۴۹
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۱۱/۰۳ 
  • تعداد بازدید : 538
  • کد خبر : ۲۷۵۷۶
مراسم تودیع و معارفه مدیر كل دفتر ساماندهی مراكز جهاد كشاورزی و شبكه ترویج برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه مدیر کل دفتر ساماندهی مراکز جهاد کشاورزی و شبکه ترویج برگزار شد

 

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی، در یکصد و چهل و سومین جلسه شورای مدیران موسسه آموزش و ترویج کشاورزی که با حضور رییس موسسه و اعضای شورای مدیران روز دوشنبه سوم بهمن ماه برگزار شد، آقای کیوان کشاورز به عنوان سرپرست دفتر ساماندهی مراکز جهاد کشاورزی و شبکه ترویج معرفی شد و از خدمات آقای علی خبیری در دوران تصدی این دفتر تجلیل شد.

در این مراسم، معاون آموزش و ترویج سازمان تات با بیان اینکه تغییر در مدیریت اجتناب ناپذیر است، اظهار داشت: بر این باوریم که گاهی تغییر باعث خیر و برکت در مجموعه خواهد شد.

img_6964.jpg

ابراهیمی افزود: آقای خبیری یکی از همکاران خیلی خوب مجموعه، با  وجاهت و با شخصیت بسیار خوب هستند که حدود 4 سال تصدی دفتر ساماندهی مراکز جهاد کشاورزی و شبکه ترویج را برعهده داشتند و حتما از تجربیات ارزشمند ایشان استفاده خواهد شد. آقای کشاورز نیز دارای تجربیات ارزشمند در بحث مطالعات و رصدخانه وزارت جهاد کشاورزی هستند و ایشان نیز اخلاق مدار هستند، امیدواریم با حفظ آرامش موجود و تعاملی که در درون این دفتر وجود دارد و همچنین سرمایه اجتماعی بزرگی که در مراکز جهاد کشاورزی در اختیار داریم با هم افزایی در راستای تحقق اهداف کلان وزارت متبوع گام های موثری برداشته شود.

img_6979.jpg

رییس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی  چشم انداز موسسه را توسعه سرمایه های فیزیکی و اجتماعی و ایجاد تحول در بخش کشاورزی دانست و ابراز امیدواری کرد: این اتفاق به بهترین شکل و با همکاری و همم افزایی همه دفاتر  رقم بخورد چرا که این مجموعه دارای بیشترین سرمایه اجتماعی در بعد تسهیلگری، مددکاران کشاورزی، محققان، مروجان و غیره  در وزارت جهاد کشاورزی است.

در ادامه این مراسم، علی خبیری گزارشی از روند فعالیت های دفتر ساماندهی مراکز جهاد کشاورزی و شبکه ترویج ارائه کرد و برای آقای کشاورز آرزوی موفقیت نمود.

screenshot 2023-01-23 135510.png

 کیوان کشاورز سرپرست دفتر ساماندهی مراکز جهادکشاورزی و شبکه ترویج با بیان اینکه باعث افتخار است که در یک محیط علمی و گرم و صمیمانه حاضر شدم، آقای خبیری را دارای خصوصیات اخلاقی بسیار ارزشمند دانست  و ضمن آرزوی سلامتی و توفیق برای ایشان و همکاران جدید، ابراز امیدواری کرد تا برنامه های دفتر در راستای اهداف موسسه و همچنین اهداف بخش کشاورزی کشور با هم افزایی و مشارکت دیگر دفاتر عملیاتی و اجرایی شود.

screenshot 2023-01-23 135403.png

در پایان مراسم، حکم سرپرستی دفتر ساماندهی مراکز جهاد کشاورزی و شبکه ترویج توسط رییس موسسه به آقای کیوان کشاورز اهدا شد.

در بخشی از این حکم انتصاب آمده است:

امیدوارم با بهره مندی از تجارب همکاران متعهد آن دفتر و با توکل به خدای متعال و بهره گیری از خرد جمعی و ظرفیت های موجود، در پیشبرد مطلوب مأموریت محوله موفق باشید.

 سیاستگذاری، برنامه ریزی و هماهنگی به منظور ساماندهی، انسجام بخشی، هم افزایی و توانمندسازی عناصر و عوامل شبکه ترویج در چارچوب نیازها و اولویت های بخش کشاورزی کاربست فناوری ها، بانک های اطلاعاتی و سامانه‌های ارتباطی و اطلاعاتی برای گسترش ترویج برخط و خدمات تعویض مجازی مورد نیاز شبکه ترویج کشاورزی و بازمهندسی مراکز جهاد کشاورزی مستقر در دهستان ها از نظر ساختار و استانداردسازی از جمله اقدامات مورد انتظار است.

img_6938.jpg

 

img_6970.jpg

 

img_6975.jpg

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0