جمعه, 14 ارديبهشت 1403
Slogan
  • ساعت : ۱۰:۰۶
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ 
  • تعداد بازدید : 65
  • کد خبر : ۳۰۹۵۶
با حضور سرپرست دفتر شبکه دانش و رسانه‌های ترویجی:
نشست مشترك با مركز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد كشاورزی
جلسه مشترک عرفان علی میرزایی سرپرست دفتر شبکه دانش و رسانه‌های ترویجی درخصوص بهره‌مندی از ظرفیت برنامه رویش با فاطمه زارعان رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی با حضور مدیران کل، معاونان و کارشناسان تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی؛ سرپرست دفتر شبکه دانش و رسانه‌های ترویجی در این جلسه با اشاره به اعلام آمادگی سازمان صدا وسیما برای تخصیص برنامه‌های آموزشی ترویجی، به تشریح طرح‌های تحولی برنامه رویش به منظور ارتقای سطح و تنوع‌بخشی پرداخت و همچنین ارتباط و تعامل با روابط عمومی را به عنوان کنشگران کلیدی درخصوص اطلاع‌رسانی اولویت‌های وزارتخانه و تأمین محتوای برنامه‌ها یاد کرد.

علی‌میرزایی دفتر رسانه را به عنوان یکی از بازوهای نقش‌آفرین در ایفای وظایف محوله در عرصه وسیع کشاورزی در سطح کشور مطرح و تعامل و هم‌افزایی مشترک در این راه را در چارچوب و قالب آموزشی ترویجی به منظور استفاده از ظرفیت رسانه به نحو شایسته بیان کرد.

وی با تأکید بر آگاهی‌سازی و اغنای مخاطبان گفت: درراستای سیاست‌های ابلاغی، برای رسیدن به تحول چشمگیر بهتر است طرح‌های تحولی کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت به صورت تعاملی اجرا شود تا به پیشرفت همه‌جانبه در برنامه ها برسیم.

عرفان علی میرزایی تاکیدکرد: با برنامه‌ریزی و تشکیل کارگروهی به منظور بررسی پیشنهاد،رفع نواقص و عملیاتی‌شدن آن، اقدامات لازم و مؤثری دراین‌خصوص انجام شود.

فاطمه زارعان مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی با تأکید بر رسالت آموزش و ترویج و انتقال دانش به مراکز و خطوط تولید به عنوان وظیفه اصلی مؤسسه آموزش و ترویج گفت: می‌توانیم با نگاه مخاطب محور و با مشارکت فکری این برنامه را غنی‌تر کنیم.

زارعان با اذعان به ضرورت حفظ مأموریت ذاتی آموزش و ترویج، برای همکاری در جهت متنوع‌سازی و کیفی‌سازی در مسیر مأموریت اعلام آمادگی کرد.

گفتنی است در پایان فاطمه زارعان با اشاره به حفظ اصل مخاطب‌محوری و رسالت دانش‌بنیان‌شدن بخش کشاورزی تاکید کرد:  هرچه تریبون بیشتری داشته باشیم در انتقال دانش به بخش کشاورزی کمک می‌کنیم.

 

امتیاز :  ۵/۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0