جمعه, 31 فروردين 1403
Slogan
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۰۳/۱۱ 
  • تعداد بازدید : 193
  • کد خبر : ۲۵۴۸۹
با حضور معاون دفتر نشست تخصصی مجریان طرح ترویج و فرهنگ تولید و مصرف محصولات سالم  در استان سمنان برگزار شد

با حضور معاون دفتر نشست تخصصی مجریان طرح ترویج و فرهنگ تولید و مصرف محصولات سالم  در استان سمنان برگزار شد

نشست تخصصی مجریان طرح ترویج و فرهنگ تولید و مصرف محصولات گواهی شده و استاندارد  در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در تاریخ 3 خرداد در شهرستان مهدیشهر برگزار شد.

این برنامه با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، معاون دفتر توسعه فعالیتهای کشاورزی زنان روستایی و عشایری، مدیرعامل شرکت بازرسی تاک همکار طرح در استان سمنان،  مسئول ملی طرح و رئیس گروه ساماندهی مشاغل خرد دفتر توسعه فعالیتهای کشاورزی زنان روستایی و عشایری، مدیرهماهنگی ترویج کشاورزی استان سمنان، مسئولین تولیدات گیاهی، دفتر محیط زیست، مدیران شهرستان و استان، مسئول و کارشناسان امورزنان استان، چندی از مدیران عامل صندوق اعتبارات خرد استان که مجری طرح بوده اند.

این برنامه با سخنرانی خانم سعیدی مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی استان آغاز شد و در ادامه معاون دفتر توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی و عشایری، خانم مداحی پیرامون فعالیت های دفتر و دستاوردهای کلی طرح ملی ترویج و فرهنگ تولید و مصرف محصولات گواهی شده و استاندارد با تاکید بر توان افزایی زنان روستایی و عشایری و  دریافت گواهی استاندارد برای 22 محصول در استان سمنان از سال 98 تاکنون پرداخت. وی به  نقش ارزنده همکاری بخش های مختلف اجرایی  استان اعم از مدیریت ترویج ،تولیدات گیاهی، محیط زیست، استاندارد، کارشناسان شهرستان و پهنه ها، شرکت های بازرسی و مدیران کنترل کیفی و کشاورزان مجری طرح اشاره و از کشاورزانی که با مشارکت در اجرای طرح، به توسعه تولید محصولات کشاورزی استاندارد کشورکمک کردند تقدیر نمود.

در این برنامه آقای مهندس غیبی مدیر عامل شرکت بازرسی تاک، به نکات ارزنده ای از اجرای دستورالعمل صدور پروانه کاربرد نشان حد مجاز آلاینده در محصولات کشاورزی رویکردی دانش بنیان برای تامین سلامتی مصرف کنندگان ارایه نمودند.

برنامه با ارایه سخنرانی از دستاورد های اجرای طرح در استان توسط مدیران عامل صندوق های اعتبارات خرد که طرح را اجرا نمودند و کارشناسان مسئول مجری طرح در استان ادامه یافت و در نهایت آقای مهندس قاسمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان با تاکید بر مداومت اجرای طرح به منظور دستیابی به پایداری تولید محصولات گواهی شده و استاندارد در استان، از عوامل اجرایی طرح  با تقدیر نامه ای که از سوی آقای مویدی معاون سازمان تات و رئیس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی تهیه شده بود تقدیر به عمل آمد. 

در حاشیه این برنامه نمایشگاهی از محصولات گواهی شده و گواهی های حدمجاز که در استان دریافت شده است برگزار شد و محصولاتی چون عسل، توت فرنگی، خیار گلخانه ای، آلو، گوجه، پسته ،گیاهان دارویی و عرقیات و ... به نمایش گذاشته شد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0