شنبه, 8 ارديبهشت 1403
Slogan
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ 
  • تعداد بازدید : 8
  • کد خبر : ۳۰۷۳۷
معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور به همراه مشاور وزیر و مدیركل دفتر توسعه فعالیت های كشاورزی زنان روستایی و عشایری؛ از دستاوردهای صندوق های اعتبارات خرد زنان روستایی استان مازندران بازدید كردند

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور به همراه مشاور وزیر و مدیرکل دفتر توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی و عشایری؛

از دستاوردهای صندوق های اعتبارات خرد زنان روستایی استان مازندران بازدید کردند

انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور به اتفاق هیات همراه و رییس سازمان جهادکشاورزی استان مازندران، مشاور وزیر و مدیرکل دفتر توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی و عشایری، رئیس بنیاد ملی برکت استان مازندران، بخشدار استان، مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی و جمعی از مدیران ارشد استانداری و سازمان جهادکشاورزی استان مازندران، روز پنجنشبه سوم اسفندماه از توانمندی ها و دستاوردهای صندوق های اعتبارات خرد زنان روستایی شهرستان ساری در زمینه گلخانه های کوچک مقیاس بازدید کردند.

8.jpg

در این برنامه بازدید، انسیه خزعلی ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت هایی که در راستای توانمندسازی زنان روستایی انجام شده است، گفت: از اینکه در همین یکسال اخیر تحول و حرکت های خیلی خوبی در روستاها انجام شده و امید را در بین روستاییان زنده کرده است، خداوند را شاکریم.

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور، با تأکید بر حضور همه مردم در انتخابات پیش رو افزود: خودمان باید تعیین کننده سرنوشت خودمان باشیم. بی شک دولت انقلابی حمایت کننده است و اراده و با همت آهنین شما بانوان روستایی و خانواده هایتان در کنار حمایت بخش دولتی، سال آینده شاهد پیشرفت های بزرگتری در روستاها خواهیم بود‌. انسیه خزعلی همچنین بر برنامه کاشت یک میلیارد درخت تاکید کرد و مشارکت همه جانبه مردم روستا را به منظور حفظ محیط زیست خواستار شد.

وی در پایان بر سیاست معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری بر مساله کمک به امنیت غذایی و جلوگیری از پیری جمعیت که صدمه بسیار زیاری بر بحث تولید و امنیت غذایی و به تبع آن امنیت ملی وارد خواهد کرد، تاکید داشت.

رییس سازمان جهادکشاورزی مازندران نیز با بیان اینکه زنان توانمند روستا در نقش های متعددی همچون نقش مدیر خانواده، نقش مادری، نقش مدیریت شعل، نقش همسری و ... همواره بالیده اند و درارتقای اقتصاد کشاورزی نقش بسزایی دارند، گفت: در دهه فجر یکی از طرح های بزرگ استان مازندران افتتاح طرح پرورش ماهیان خاویاری توسط یک بانو بود‌ زنان مازندران به سخت کوشی مشهورند و مهم ترین تولیدکننده محصولات راهبردی در نظام تعذیه کشور محسوب می شوند.

111.jpg

 وی بر خودباوری زنان، ایجاد روحیه توسعه به دنبال تعالی و پیشرفت با الگوی ایرانی اسلامی زنان روستایی تاکید کرد.

گفتنی است، مریم طهماسبی در ادامه این برنامه از شهرستان قائم شهر، مرکز جهادکشاورزی علی آباد، کارگاه تولید میوه خشک شهربانو، روستای خرماکلا از گلخانه های کوچک مقیاس و سایت پرورش طیور و ماکیان زنان روستایی و همچنین کارگاه خیاطی صندوق اعتبارات خرد، شهرستان ساری روستای فیروزکنده ، گلخانه ها و آشپزخانه زنان روستایی بازدید کرد و از نزدیک در جریان مسائل آنان قرار گرفت. همچنین در نشستی با حضور مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی استان، معاون مدیریت و کارشناس مسئول زنان روستایی به بحث و بررسی برنامه ها و مسائل حوزه زنان روستایی و عشایری استان و زنان شاغل در سازمان جهادکشاورزی استان پرداخته شد.

1.jpg

2.jpg

222.jpg

3.jpg

5.jpg

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0